Konsekwencje używania obcych nazw w produktach i usługach

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Każde mode pokolenie jest wrażliwe na zmiany zachodzące w języku.Niestety producenci różnych marek,chętnie wykorzystują w marketingu obce słowa które są niestety używane przez młode pokolenie

Anglikalizmy szkodą językowi

Jak się tłumaczą producenci?

Produkty posiadają nazwy w języku angielskim, aby na całym świecie nasi konsumenci mogli bez trudu odnaleźć ulubione frytki czy specjalności McCain.

Jena z ostatnich kampanii skierowany do dzieci jest Football Jumpers w Intermarche..Siec do tej pory nie odpowiedziała na pytania.

Przyszłość języka Czy na 20 lat pokolenie 70-90,dogada sie z 2010 i młodszymi? Jaka czeka przyszłość nasz język,jeśli nadal będziemy wprowadzać chwasty językowe?